2012/03/04

Tiramisu


0312 Melbourne 001




// 入門級的小廚師, 怎可以不做Tiramisu 呢?

// 雖然我不太喜歡吃Tiramisu...

// 除了Tiramisu 不太愛吃, 也不喜歡朱古力心太軟, 還有麵包布丁和楊枝金露

// 我喜歡吃紅豆沙、綠豆沙、芝麻糊、椰汁糕等中式甜品

// 今次做Tiramisu, 純粹是試試做, 畢竟很多人很喜歡吃Tiramisu, 做得成功一定會有很多人喜歡我啦~


= = = = = = = = = =


Tiramisu (四人份)

材料:
Espresso 一杯
Marsala wine 1/4杯
鮮忌廉 Thickened cream 1/4杯
砂糖兩湯匙
Mascarpone Cheese 1 杯
Lady fingers
可可粉 Cocoa Powder 適量

做法:
1.將涼了的Espresso 與一半份量的Marsala wine 混合。
2.鮮忌廉加入砂糖,用電動搞拌器把鮮忌廉打至企身後,加入Mascarpone 芝士和餘下的酒。
3.在容器內排好一層手指餅,然後用匙羹把咖啡酒(1) 逐一淋在手指餅上。
4.在手指餅上鋪上一半芝士忌廉(2)。
5.重覆(3) 和(4) 。
6.最後在芝士忌廉上灑上一層可可粉,放入冰箱冷藏至少六小時,直至芝士忌廉稍為變硬, done~


= = = = = = = = = =


// 因為沒有靚的玻璃盆, 所以找了一個外賣盒來作Tiramisu

// 又其實, 我沒有那個「杯」, 所以我沒有跟食譜的份量, 求求其其我覺得差唔多就算啦

// 製成品有點醜, 但味道非常非常的好, 沒有很甜很膩, 一眾女生roomies 都說很好很好吃~~ yay~



4 comments:

0 said...

哇,今日整TIRAMSIU 丫
好似幾好食WOR
有機會一定要試下
一款好有意思既甜品
HAHA
你知吾知呢款甜品既故仔丫??
不過呢款甜品令我諗返起以前學Desserts
果時比人狂炳,之後一直都吾敢掂DessertsD野
你係澳洲吾考返個車牌??
哈,學書法可以退休幫人寫野^^?
唉,講起書法,我都想學好手字,
成日比人笑話吾得
吾通我要好似小學生咁買本果D 印住黎寫既BOOK先學得好!?

viviberries said...

Hi 0, 嗯, 我有聽過那個故事呀, 但我覺得是騙人的. 這tiramisu 點樣帶呀? d 芝士忌廉會溶架喎!!

我有澳洲車牌, 不過養車好貴, 保險牌照停車場etc, 我唔想買車.

0 said...

油錢貴?其實AUS 買車貴吾貴?因為USA 果邊好平,香港稅重仲貴

viviberries said...

0, 而定呢度d油大約AU$13X, 一手車cheap cheap Hogden 好似$10K around, 二手靚D 既大約$5K, 屋企樓下停車場$250/month, 出面停車埸$8-12/hour, 咁算唔算貴呢? 我是覺得很貴囉.