2012/04/06

草莓拿破崙 Strawberry Mille-feuille

0412-Melbourne-001



// 太多太多的食物在雪櫃啦!! 要清貨!!

// 今晚要清酥皮跟吉士粉, 就來個拿破崙吧~


= = = = = = = = = =


草莓拿破崙 Strawberry Mille-feuille (兩人份)


材料:

士多啤梨, 份量你鍾意啦~ 又其實, 你鍾意乜野水果都可以~

冷藏酥皮一塊

牛奶 300ml

淡忌廉 50ml

吉士粉 Custard Powder 40g

砂糖 60g



0412-Melbourne-002



做法:

1.預熱焗爐至200°C。

2.將冷藏酥皮解凍, 待稍軟時切成六份, 並用叉子在酥皮上打些小孔, 好讓酥皮在焗的時候排氣, 不然會變成枕頭狀。(我就是沒有在酥皮上打孔啦... )

3.將酥皮鋪平在放了baking paper 的焗盤上, 放入焗爐15 分鐘或至表面金黃; 拿出放涼。

4.將牛奶、淡忌廉、吉士粉和砂糖倒入大碗內, 以打蛋器拌勻及攪至濃稠後, 放入雪櫃冷藏備用。(不知何解, 我跟這個方法打, 吉士忌廉一直的也沒有變濃, 於是我拿了去座熱水攪, 好一會才變濃)

5.將士多啤梨洗淨切片, 備用。

6.待吉士忌廉冷凍了後, 放入喞袋。

7.在涼了的酥皮上喞上吉士忌廉, 然後放上士多啤梨。

8.重複放上酥皮, 喞上吉士忌廉及放上士多啤梨。(睇圖啦! 唔係咁醒呀你?!)

9.最後在酥皮上裝飾, done~


= = = = = = = = = =


// 因為我的酥皮變了枕頭, 結果我將它狠狠地壓扁了來用~ 下面的兩塊反正只看到邊邊嘛~~~

// 其實, 這甜點得個樣~ wa hahahahahaha

// 下次要狂加糖才行, 現在的不夠甜

// 將照片放上fb, 好多個like 呀~~~~~~~~

// 難道大家忘記了, 我精通於photoshop 嗎?! 現在我「看來」是很厲害的小廚師~



2 comments:

milk candy said...

小廚師請問你是買那一種吉士粉?? 一般吉士粉是要煮的,就跟生粉一樣, 你唔煮佢係唔會攪到變杰的....除非你買一種免煮吉士粉啦 下次你再整時用牛奶+吉士粉+糖放入煲度煮, 一邊煮一邊攪到杰, 之後再攤凍用電動打蛋器攪兩三分鐘,之後再加埋CREAM落去攪到滑身為止再雪凍佢就OK了

viviberries said...

大廚師, 原來係咁!!!!! 唔怪得知啦!! 好在我醒呀, 攞左去煮! 下次會再試架啦~ thanks~~