2012/02/08

蕃茄雜菜湯


1202 Melbourne 013


// 我的「拿手」菜~~ 蕃茄雜菜湯

// 由我來澳洲後就開始煲這款湯, 煲了兩年啦! 很難不成為撚手菜

// 朋友仔投訴說我沒有寫食譜(?!) 我有寫架喎!! 不過可能得一句好難明?

// 唉呀... 其實我隨便煮啦! 沒有明確份量的

// 這個湯的食譜, 我即管試試啦...


= = = = = = = = = =


蕃茄雜菜湯 (四人份)

材料:

豬骨三件
蕃茄兩個 (切件)
薯仔三個(切件)
椰菜半個/四分一個 (切大片)
紅蘿蔔一條 (切件)
洋蔥一個 (切片)
罐頭蕃茄湯
mixed beans (optional)
茄膏 (optional)

(其實份量可加可減啦, 好像我喜歡食薯仔, 所以我會落多d; 不喜歡紅蘿蔔, 所以只落一條「吊」味)

做法:

1.煲滾一大煲的水, 至少5L 吧 (隨意啦, 你知道的! 想個湯濃d 米少d 水囉)
2.豬骨汆水後放入大煲, 同一時間放入所有椰菜, 所有紅蘿蔔, 半份薯仔和半份洋蔥, 大火煲45 分鐘
3.然後再將其餘材料例如剩下的薯仔、洋蔥、蕃茄、mixed beans、罐頭蕃茄湯和一點點油倒入湯中, 繼續大火煲30 分鐘 (將這些材料後落是想有點東東可以吃, 不然薯仔和洋蔥都會溶晒啦)
4.調味, 落鹽, 想酸點的可以落茄膏, 煲多15 分鐘就OK 啦~


= = = = = = = = = =


// 這個湯好好飲架!!!! 所有試過的人都讚好味道~~

// 而且呢, 這個湯可以減肥!

// 剛來澳洲的時候還是貧窮backpacker, 一星期只准自己花AU$50, 為了省食飯的錢, 於是每個星期六下午都去Victoria Market 買特價菜

// 一盤的剩菜租合, 半個椰菜加數條紅蘿蔔, AU$1/份; 三個薯仔, AU$0.5<; 兩個蕃茄, AU$0.5<; 洋蔥一個, AU$0.2<; 數件豬骨, AU$0.5; 一罐蕃茄湯, AU$1; 一罐mixed beans, AU$1; 所有材料加起來才不過AU$5!!!!! 然後煲一大煲的湯, 可以喝三四日, 配米粉通粉一餐, 足足食了一個月... 結果一個月下來就瘦了3kg!!!

// 大家有興趣試試啦~

2 comments:

StrawberryBaby said...

hey~好好啊這個, 夠健康!!等我搵日試試! 謝謝啦~ :)

viviberries said...

Hi StrawberryBaby, 我地可能係親戚嗎? StrawberryBaby 跟viviberries 好似呀~~~ 這個湯真的蠻健康的~ 快d 試試~~